Dyrektor przedszkola ustalił sposób kształcenia przez publikację materiałów edukacyjnych na stronie internetowej przedszkola.
Rodzice dzieci uczęszczających na zajęcia logopedyczne, zainteresowani indywidualnymi ćwiczeniami dla dzieci, proszeni są o kontakt z logopedą: matysiak.turlejska@gmail.com
- Informacje dla rodziców – rady pedagoga (pobierz)
- KRYTERIA PRZYJĘCIA DZIECKA (pobierz)
- OŚWIADCZENIA DLA RODZICÓW (pobierz)
- ZAŚWIADCZENIE O ZATRUDNIENIU (pobierz)
- Zgoda na pomiar temperatury ciała (pobierz)
- PROCEDURA BEZPIECZEŃSTWA W PRZEDSZKOLU NR 1 (pobierz)
- PROCEDURA PRZEBYWANIA DZIECI NA ŚWIEŻYM POWIETRZU (pobierz)
- PROCEDURA PRZYPROWADZANIA I ODBIORU DZIECKA (pobierz)
- PROCEDURA ŻYWIENIA (pobierz)
Życzymy, aby Święta Wielkanocne
przyniosły spokój ……
napełniły Was pokojem i wiarą
w tym trudnym dla Nas wszystkich czasie….
Życzymy wszystkim dużo zdrowia,
oraz samych radosnych chwil spędzonych z najbliższymi…
Dyrekcja i Pracownicy
Przedszkola nr 1 ,,Perełki Bałtyku”
Informacja dla rodziców dzieci trzyletnich
rozpoczynających edukację przedszkolną we wrześniu 2021r.
W załączniku kilka cennych wskazówek dotyczących adaptacji dziecka w przedszkolu.
ZAŁĄCZNIK - ADAPTACJA TRZYLATKA
Drodzy Rodzice
dzieci kandydujących do klasy I szkoły podstawowej
oraz dzieci przedszkolnych
W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną, m.in. zawieszeniem zajęć w szkołach, a w związku z tym zamknięciem placówek, proces rekrutacj do klasy I publicznej szkoły podstawowej będzie odbywać się w sposób umożliwiający wykorzystanie innych metod dostarczenia dokumentów niż wizyta osobista rodziców w placówce.
Zgodnie z zaleceniami Ministra Edukacji Narodowej, pismo nr DKO-WOK.4030.39.2020.MŁ z dnia 17 marca 2020 r., wprowadza się możliwość dostarczenia obowiązujących dokumentów w procesie rekrutacji jak niżej:
- przesłanie zeskanowanych dokumentów (wraz z widocznymi podpisami rodziców/opiekunów prawnych) na skrzynkę mailową placówki lub ePUAPem,
- wykonanie zdjęcia dokumentów telefonem komórkowym (wraz z widocznymi podpisami rodziców/opiekunów prawnych) i przesłanie na skrzynkę mailową placówki lub ePUAPem,
- dostarczenie i pozostawienie dokumentów w skrzynce/urnie udostępnionej przed wejściem do placówki.
Dodatkowych informacji udzielą pracownicy placówek.
Po ustaniu zagrożenia będzie możliwe uzupełnienie dokumentacji w postaci papierowej.
Administrator/Gmina Miasto Świnoujście/Urząd Miasta Świnoujście z siedzibą w Świnoujściu, ul. Wojska Polskiego 1/5, informuje Panią/Pana o realizacji nałożonego na administratora obowiązku informacyjnego istniejącego w przypadku pozyskiwania danych osobowych zgodnie z art. 13, 14 i 15 rozporządzenia parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) zwanego RODO.
Inspektor ochrony danych w Gminie Miasto Świnoujście/Urzędzie Miasta Świnoujście: Dane kontaktowe: Inspektor ochrony danych: Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5 72-600 Świnoujście, telefon: 91 3278595, e-mail: iod@um.swinoujscie.pl
Informuję o prawie żądania od Urzędu Miasta Świnoujście dostępu do danych osobowych, prawie do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawie do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawie do przenoszenia danych w zakresie uregulowanym w RODO. Jednocześnie informuję o prawie do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, iż dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami RODO. Pełna treść klauzuli informacyjnej dotyczącej obowiązków Administratora/Gminy Miasto Świnoujście/Urzędu Miasta Świnoujście zamieszczona jest na stronie BIP oraz na stronie http://www.swinoujscie.pl/pl/contents/content/37/12846